Klachtenregeling

Iedere cliënt van Silhouet Coaching heeft een persoonlijk begeleider. Je persoonlijk begeleider is het eerste aanspreekpunt als het gaat over de zorg. Samen met je persoonlijk begeleider wordt een plan gemaakt, aan je doelen gewerkt en de doelen en ondersteuning worden geëvalueerd.

Ook bij ontevredenheid is je persoonlijk begeleider het eerste aanspreekpunt. Samen wordt gezocht naar een goede oplossing. Als je het gevoel hebt dat er (nog) geen goede oplossing is of je om welke reden dan ook niet bij je eigen persoonlijk begeleider terechtkunt, kun je contact opnemen met onze directie via de telefoon of per e-mail.

Klachtenportaal Zorg

Silhouet Coaching is aangesloten bij Klachtenportaal Zorg, waardoor wij voldoen aan de wet Kwaliteit Klachten en Geschillen in de Zorg. Klachtenportaal Zorg heeft een onafhankelijke klachtenregeling, die de kwaliteit van zorg waarborgt op integere wijze. Als er klachten zijn, waar we samen niet uit komen, kan een klachtenfunctionaris bemiddelen. Neem dan contact op met Klachtenportaal Zorg.

Silhouet Coaching zal binnen een termijn van 6 weken komen met een reactie op de klacht en eventueel al ondernomen acties en verbeteringen. Voor cliënten en hun ouders/belangenbehartigers zijn hieraan geen kosten verbonden. Meer informatie vind je in het klachtenreglement van Klachtenportaal Zorg.

Vertrouwenspersoon

Als je er echt niet uitkomt met je klacht, dan kan je gebruik maken van de vertrouwenspersoon. Onze vertrouwenspersoon is te bereiken via de e-mail.